søndag, september 02, 2007

Jean Pierre Lusignan - Mitt alter ego


Mitt navn er Pierre - Jean Pierre Lusignan. Jeg har en milliardformue i Sveits, jeg eier tre joller, er registrert skipsreder, og betaler derfor overhodet ikke skatt til den norske stat.

I tillegg driver jeg mitt eget politiske parti, og får derfor alt fra reiser til hårspray betalt av hardtslitende norske skattebetalere.

Mine skyggefirmaer betaler resten. Ikke bare er jeg nullskatteyter, jeg er også smart. Ingen grunn til å spise av formuen. Det er jo den som imponerer den politiske og økonomiske verden.

Mine barn går alle gratis på norske skoler. Jeg kjører gratis på norske veier, og blindtarmoperasjonen jeg hadde i fjor var gratis. Jeg liker gratis.

Jeg er priviligert. Fordi jeg får leve i fristaten Norge. Fristaten for de sykt rike.

Tenkte bare du ville vite hemmeligheten bak min suksess...

2 kommentarer:

Amos Keppler sa...

Du er en stor mann, lusignan.

Nemo sa...

Lysets mann - uten blygsel!