onsdag, desember 02, 2009

"It's cold. So there's no Climate Change"

4 kommentarer:

Arvid sa...

Hei! Ville egentlig bare melde at jeg har vært fast leser av din blogg i svært lang tid. Har ikke kommentert fordi jeg stort sett er i "læreposisjon" og oftest ikke har noe fornuftig å tillegge!

Nemo sa...

Det var hyggelig. Jeg er alltid glad for å få tilbakemeldinger! :)

Admiral_Gullars sa...

Alle bloggere elsker kommentarer.

Noen bloggere posèrer som litt "voksnere" enn oss andre, og påstår at de ikke bryr seg om kommentarer.

Admiralen tror at de lyver :D

Nemo sa...

Methinks they lie too.

"Ansvarligheten" i samfunnet består blant annet i å posere.

Jeg gidder det ikke. Jeg er faktisk MEGET glad for kommentarer. Alternativet var at jeg ikke brydde meg om det jeg skriver - for det er jo FOR å leses at det skrives!

At noen sier at de faktisk leser det er jo en gladmelding i seg selv :)