søndag, mai 20, 2007

Oppdatering på blogg

Kompromissløse meninger har fått et nytt design. Adriana D. Itschner, min gode venninne fra New York, laget en ny stil basert på relevante historiske symboler. Adriana er profesjonell, og tar oppdrag fra hele verden. Hun kan kontaktes blant annet her. Hils fra meg, og du får garantert et godt tilbud.

Det var reklamen. ;O)

Alle fem faste lesere av Kompromissløse meninger har sikkert fått med seg at det har vært en pause i postene mine. Det skyldes sykdom, og jeg beklager det. Er snart på bena igjen, og vil fortsette i samme ironisk/sarkastiske stil som før med å påpeke samfunnets galskap!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Flott design (den gamle var ikke illeden, heller, men her har det blitt bra).
Ellers har du rett. Det har vært veldig stille fra din kant. Det har vært så stille at jeg har lurt på om feeden var i orden, men når jeg har sett etter, er det bare at du ikke har posten.
Godt at du er tilbake igjen.

Laila sa...

Dette var fint, ja! Jeg bruker selv både skrifttypen Arial og blått design, så her er vi på samme bølgelengde :o) Heller ikke jeg har blogget på en stund. Vet ikke når ånden vil komme over meg igjen, men det vil den nok. God bedring til deg!

Nemo sa...

Tusen takk for kommentarer! Helsa bedrer seg nå, så det kommer nok noen skjeve utspill innimellom :O)

Ellers er designet basert på et heraldisk utgangspunkt som jeg teknisk sett ikke har lov til å bruke i sin opprinnelige form. Slikt gikk jo "av moten" for en stund tilbake.

Jeg valgte mottoet "In Vinculis Etiam Audax", fordi jeg føler meg til tider lenket, men kan være høyrøstet for det :O)

Anonym sa...

God bedring, og din venninne fra New York har gjort en meget bra jobb!

Jeg trodde "In Vinculis Etiam Audax" betød "Treff i vinkelen gir brøling høyt", og stammet fra fotballens verden... Så feil kan man ta. :)

Nemo sa...

Takk, Theo

Din tolkning av mottoet høres mer riktig ut...men er det altså ikke :O)

Audax betyr egentlig modig, ofte i betydningen å ha meningers mot.